Пожертвувати

Актуальні запитання та відповіді від операторів гарячої лінії

За останні тижні ми отримуємо тисячі заявок на отримання фінансової допомоги від благодійної організації ADRA Ukraine.

Через те, що до нас надходить до 10 тисяч звернень на день, ми не маємо можливості прийняти та обробити всі запити одразу, процес обробки та оформлення заявок вимагає часу.

Команда ADRA Ukraine щиро вдячна за ваше розуміння. Сьогодні відповідаємо на ряд запитань, які найчастіше надходять до операторів гарячої лінії.

  1. Як подати заявку на допомогу від ADRA Ukraine?

Заявки приймаються лише через гарячу лінію, просимо вас зателефонувати на будь-який з номерів та дочекатися відповіді оператора. Заявки не приймаються через чат-боти, електронну пошту та месенджери соцмереж.

  1. Чи підходжу я під критерії програми для отримання фінансової допомоги?

Критеріям програми відповідають:

– сім’ї з дітьми, які знаходяться на території військових дій або виїхали звідти, багатодітні сім’ї, діти-сироти та напівсироти;

– вагітні жінки й ті, які годують дитину;

– жінки або чоловіки, які самостійно утримують сім’ю;

– особи старше 50 років з інвалідністю;

– особи з інвалідністю / з хронічними захворюваннями / пораненням внаслідок бойових дій.

  1. Які області та міста можуть подати запит на фінансову допомогу?

Київ, Харків, Суми, Миколаїв, Херсон, Луганськ, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Чернігів та їхні області.

  1. Я не можу додзвонитися, чи може оператор гарячої лінії зателефонувати мені самостійно?

На жаль, через велике навантаження оператори гарячої лінії мають можливість лише приймати вхідні дзвінки та взаємодіяти з ними надалі.

  1. Оператор прийняв мою заявку за телефоном, куди я маю відправити свої документи?

Будь ласка, надішліть копію своїх документів у чат-бот у Viber або Telegram. Пряме посилання є на нашому сайті www.adra.ua.

Вкажіть свої ПІБ та номер телефону.

Перелік:

Копія/фото документів КОЖНОГО члена сім’ї (1-ша, 2-га сторінка паспорту та прописка; iдентифiкацiйний код; свідоцтво про народження; документ, що підтверджує ваш критерій вразливості).

Якщо у вас паспорт нового зразка, то копiя/фото обох сторiнок картки та додатка з пропискою).

  1. Я відправив копію документів у чат-бот, але ніхто не відповів, повідомлення не помічене як прочитане. Чи дійшли документи до вас?

Не турбуйтесь, при опрацюванні вашого запиту документи автоматично підтягнуться у базу даних. Повідомлення не обов’язково має бути прочитаним.

Якщо у операторів виникнуть додаткові запитання, вони зателефонують вам самостійно. 

  1. Скільки часу треба чекати після подачі заявки на допомогу?

Оператори гарячої лінії не володіють цією інформацію, на жаль. Процес опрацювання та схвалення кожного запиту займає певний час, назвати точний термін важко.

  1. Як я дізнаюся, що мою заявку схвалено?

У разі схвалення вам надійде повідомлення SMS про нарахування коштів, 6 660 грн на кожну зареєстровану людину.

 

 

Go to Top