Post title getting code

ADRA Україна є частиною всесвітньої мережі Адвентистського агентства допомоги та розвитку (ADRA), яке здійснює свою діяльність у понад 130 країнах світу. ADRA заснована в 1956 році як гуманітарна організація при Церкві адвентистів сьомого дня (АСД) і має консультативний статус при Економічній і соціальній раді ООН.

Головне завдання ADRA — підтримувати нужденних людей та найвразливіші верстви населення, покращуючи їхні життя, робити їх активнішими та успішнішими в подоланні складних життєвих ситуацій.

Для обслуговування діяльності нашої організації ми шукаємо кваліфікованого бухгалтера.

• Допомога головному бухгалтеру та виконання його доручень.

• Контроль за адміністративними витратами: погодження оплати рахунків постачальників, контроль платежів та взаєморозрахунків з постачальниками.

• Підготовка банківських платежів в системі клієнт-банк.

• Обробка первинних бухгалтерських документів та їх внесення в 1С.

• Контроль наявності та збір всіх первинних бухгалтерських документів.

• Здійснення нарахування винагороди по договорам ЦПХ та розрахунок пов’язаних з цим податків, відображення їх в 1С.

• Контроль відображення операцій на бухгалтерських рахунках. Щомісячна звірка.

• Звірка кредиторської та дебіторської заборгованості.

• Досвід роботи бухгалтером від 2-х років.

• Розширені навички роботи з MS Excel.

• Вища освіта (бакалавр і вище) за спеціальностями бухгалтерського обліку або фінансів.

• Володіння англійською мовою є бажаним, але не обов’язковим.

• Попередній досвід роботи в гуманітарних організаціях є бажаним, але не обов’язковим.

• Місце роботи — офіс ADRA у м. Київ (5 хв. пішки від ст. метро «Позняки»).

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: Iryna.Vereshchaka@adra.ua

Опубліковано: 27.07.2023