Опубліковано: 20.07.2020Категорія: Новини

📌Послуга надаватиметься засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та дозволятиме призначати пенсії автоматично при досягненні пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Пенсійному фонді даних, завчасно поданих майбутніми пенсіонерами.

Для цього необхідно:
🔸 заповнити атрибути анкети-заяви;
🔹 додати скановані копії документів;
🔸 підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до територіального органу Пенсійного фонду.

📍Найближчим часом послуга буде доступна і користувачам веб-порталу Пенсійного фонду, які не мають КЕП. Вони зможуть надавати всі необхідні документи, авторизувавшись з використанням банківської ідентифікації (BankID).

☎️З питаннями щодо призначення пенсії, та іншими правовими питаннями звертайтеся до наших юристів за телефонами: 050 240 0752, 066 212 8498, 050 800 24 56, з 9:00 до 17:00, або надсилайте листа на пошту legal.aid@adra.ua.

🇩🇪Консультації надаються в рамках проекту “Інклюзивний доступ до психосоціальної підтримки, захисту та питного водопостачання для людей, які постраждали внаслідок конфлікту на Сході України на лінії розмежування”, за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини.