Опубліковано: 29.01.2018Категорія: Новини
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Днями завершився тренінг “Маркетинг та комунікації” – третій тренінг в рамках проекту “Посилення менеджменту, фандрейзингу та комунікацій громадянського суспільства в Україні”. Цього разу тренерами були представники “Угорської баптистської допомоги” – Девід Гал та Марк Сабо. 

ТРОХИ ПРО ТРЕНЕРІВ

Девід Гал є директором міжнародних програм Угорської Баптистської Допомоги, однієї з найбільших гуманітарних організацій в Угорщині. Він має близько 20 років досвіду в гуманітарній сфері. Він розробив і реалізував багато соціальних проектів та проектів розвитку, а також працював з тисячами мігрантів (біженцями та вимушеними переселенцями) в Угорщині та десятках інших країн, включаючи Афганістан, Камбоджу, ДР Конго, Гаїті, Індію, Іран, Косово, Македонію, Малаві, М’янму (Бірму), Пакистан, Філіппіни, Румунію, Сербію і Чорногорію (Югославію), Шрі-Ланку та Південний Судан. Зараз Девід здобуває ступінь магістра з міжнародної гуманітарної діяльності в Фордхемському університеті в Нью-Йорку та має освіту в галузі міжнародних відносин.

Марк Сабо закінчив Будапештський університет зв’язків та здобув ступінь бакалавра у бізнесі в галузі комунікацій та ЗМІ, зі спеціалізацією “міжнародні комунікації”. Як делегат Угорської Баптистської Допомоги, Марк отримував післядипломну освіту у Фордхамському Університеті міжнародних гуманітарних зв’зків з основним профілем у сфері гуманітарної допомоги. Зараз він закінчує програму магістра з питань маркетингу в Будапештському університеті технології та економіки за спеціалізацією “Інтернет-маркетинг та економіка”. Працює в Угорській Баптистській Допомозі у відділі комунікацій та зв’язків з громадськістю, а також зробив значний внесок у роботу міжнародних програм з гуманітарної допомоги у надзвичайних ситуаціях на Філіппінах, у Сербії та Непалі за останні 5 років.

[/vc_column_text][vc_column_text]ПРО ТРЕНІНГ

Протягом 2,5 днів тренери з Угорщини, використовуючи практичні приклади з 20-річного досвіду роботи своєї організації «Угорська баптистська допомога», розповіли учасникам, що успіх некомерційних організацій також вимагає навичок маркетингу та комунікації, зв’язків з громадськістю та роботи зі ЗМІ. Практичні поради від тренерів одразу ж використали на практиці – 4 групи розробили свої нові проекти та їхні комунікаційні стратегії, обіцяючи реалізувати усе найближчим часом.

Також сюрпризом для учасників була лекція колег із організації A21 – Жені Савківа та Каті Яковенко.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”444″ img_size=”250*200″][vc_single_image image=”445″ img_size=”250*200″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”442″ img_size=”250*200″][vc_single_image image=”446″ img_size=”250*200″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”443″ img_size=”250*200″][vc_single_image image=”447″ img_size=”250*200″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]ПОРАДИ ВІД ТРЕНЕРІВ

Найперше, варто визначити цілі та місію організації, а також визначити її унікальність. Це – перше, що повинен взяти до уваги менеджер із комунікацій при написанні стратегії.

Друге – створити комунікаційну стратегію. Визначити ключові повідомлення, цільову аудиторію, ресурси, оцінити теперішню ситуацію, визначивши слабкі та сильні сторони.

Третє – планувати, планувати і ще раз планувати. Саме планування допоможе у ефективному впровадженні комунікаційної стратегії та всіх ідей щодо маркетингу та комунікацій.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]ПРО ОРГАНІЗАТОРІВ

Нагадуємо, що “Маркетинг та комунікації” – третій тренінг у рамках проекту “Посилення менеджменту, фандрейзингу та комунікацій громадянського суспільства в Україні”, який реалізовує 5 партнерських організацій – ADRA Slovensko, ADRA Chekh Republic, ADRA Ukraine, Polish Medical Mission та Hungarian Baptist Aid – за фінансування програми Вишеградського фонду та уряду Нідерландів.

Наступний тренінг в рамках проекту – “Фандрейзинг” – проходитиме з 27 лютого по 1 березня 2018 року в Києві. Реєстрація розпочнеться на початку лютого – посилання для реєстрації буде розміщено на нашому сайті та на сторінці у Facebook.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”448″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]